tisdag, november 04, 2008

Tv-kvall

Ikvall har jag och danne bara hangt framfor tvn, kollat desperata hurfruar och house. Nu blir det val kanske lite valvaka med Filip och Fredrik, dvs om man orkar halla ogonen oppna.

Imorgon och pa torsdag jobbar jag 10-20, det blir ratt sa mastigt faktist. Men sedan ar jag ju ledig fredag, lordag och sondag. nasta vecka ar jag "bara" ledig tisdag onsdag.

Ser fram emot klippkursen massa massor, ska bli roligt att se vad man kan astadkomma med egna hander. Det skulle vara roligt att ha fler klipphundar "privat", sa man fick mer traning. Men det kommer val.

Pratade med mamma lite om att ev ta ner Aki, jag vill ju ha en till hund men vill eventuellt inte ha valp ifall det blir att ta valpar pa Vilman. Sen vill jag ju helst ha en silverfisk till, och det mina vanner ar inte latt att hitta. Kanske man kan fa aka och smygtitta pa Marikas valpar om hon bestammer sig for sadant! ;)

Iaf, sa kanske jag tar ner Akis ev fran december eller kanske efter nyar nar vi aker upp. Ska prata mer med mormin, hon vill ju inte slappa ivag honom fastan han skulle behova ett litet traningslager. =)

Nu ska jag borsta tanderna och sedan krypa upp i sangen med Vilma.

1 kommentar:

  1. När jag får ner Cleo kan du få klippa uti henne hur mycket du vill ;)

    SvaraRadera