fredag, november 07, 2008

Hemma fredag

Idag jobbar jag inte =) Ar aven ledig lordag och sondag.

Snart kommer Sandra och Cleo hit! Vi ska ut och ga vid malarstranden sa hundarna far busa av sig, sen ska vi kopa oss julmust och fika.

Senare idag ska Daniel och jag aka forbi det bostadsomrade vi snart kommer bli erbjudna lagenhet ifran. I veckan var vi pa koplats nummer 57, ska bli roligt att se vad et ar for hus, vad det finns for mojligheter till hundpromenader osv. Jag ar inte 100% saker pa att jag vill flytta just nu, trivs sa bra pa jobbet och det ar sa nara. Men det ar val egocentriskt att inte Daniel ska fa narmare till skolan, vi far se hur vi ska gora helt enkelt.

Imorgon ska jag bada och fona Vilma infor klippkusen pa sondag i taby, men tankte borja med att raka tassarna redan ikvall. Far aven hit en klipphund imorgon.

Nu ska jag slanga mig pa soffan och njuta av min lediga dag, hoppas Sandra tar med sin kamera idag sa vi far lite nya fina bilder pa hundarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar