måndag, november 03, 2008

Ledig idag

Dagen har paborjats med en langprommenad i skogen med Sara och lilla Hugo. Roligt att traffa lite nytt pudelfolk, och for Vilma att ha nagon att busa med pa promenaden. Vi var ute i ca en timma och det var verkligen full rulle hela tiden.

Nu ska jag ta ett stadryck har hemma, medans Daniel lagar lite mat. Sedan ska jag aka bort till Sea hund och katt och kika pa deras Hurtta och Arrak klader, maste ocksa inhandla lite bajspasar igen. Efterat ska jag aka ivag till Agesta och kora agillity medans jag anda ar ledig.

Fick hem min nya sparbok idag, ska lasa den ikvall och sedan kanske lagga ett spar imorgon efter att jag slutat jobba (9.30-16.00) Eller om jag far min kare sambo att lagga ett spar innan han ska hamta mig, sa det far ligga en stund och vi kan ta det direkt efter jobbet sa de inte hinner bli sa morkt.

Men nu ska jag satta igang med stadningen sa jag hinner med allt jag ska gora idag. Uppdatering fran agillitytraningen kommer senare, ska aven forsoka fa med en film pa kontaktfaltstraningen med targetplatta.

Kika in igen senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar