fredag, november 07, 2008

Budgett eller lyx?

I ar blev det budgett skor for min del, jag har ju mina goretex skor som sjunger pa sista versen men far hanga med denna vinter. Tankte spana pa ett par nya till varen da jag hoppas pa att dom saljer ut dom pa rea =)

Jag behovde iaf ett par varma skor som tal slasket som snart kommer, dessa blev det:



De ar gjorda helt i jattemjukt gummi och har ett tjockt teddyfoder, till dom fick jag ett par ullsulor for att klara aven den varsta kylan som tranger upp fran marken. Det ar egentligen pojkskor men finns i storlekar upptill 39, och det mest fantastiska av allt, dom kostar 199:-. Jag "fick" dom dock gratis da jag reklamerade ett par arbetsskor som gatt sonder.

Perfekt va? Kanske nagot for dig mamma, du sa ju att du ville ha nagot enkelt att ta pa dig nar du ska ut med Aki.

Jag ar iaf nojd med mitt budgett-kop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar