måndag, november 24, 2008

Jag ser det snöar!

Härligt härligt, snön singlar ner från himmlen och julstämningen har fallit över stockholm.



Igår var andra dagen på handlerkursen, mycket lärorikt. Nu ska vi träna träna träna och så hoppas vi att det ger resultat till stora stockholm.
PMet har fortfarande inte dumpats ner i bevinkastet, tråkigt. Men det borde ju komma under veckan?

Igår kväll kom Jenni hit och fixade sitt hår, det var trevligt att träffa på henne igen. Om än jag är något avundsjuk över att hennes hår vuxit TOK mycket. Hon är återigen långhårig, jag däremot är lika korthårig som vanligt. Men jag ska inte klippa mig förens jag blivit nöjd med längden, om jag skulle komma på andra tankar, slå mig hårt i bakhuvudet.

Jenni sov över men nu har hon åkt hem, Vilma och jag följde henne till tåget och gick sedan ut i skogen och plumsade runt i snön. Vilma tyckte det var SUPERROLIGT medans matte stönade och suckade över att alla backar känndes brantare och att jag fick snöflingor i munnen för att jag flåsade så mycket.




Nu väntar jag på att Daniel ska komma hem från skolan, han är och skriver en tenta. Vi håller tummarna över att han klarar den. Han har iaf pluggat supermycket, duktigt.

Nu ska jag slänga mig på soffan och njuta av min sista lediga dag. Jobbar tis, ons, tors, lör och söndag denna vecka. Så jag förtjärnar att njuta av denna dag. Sen när husse kommer vill han nog också ut i snön och bli snödoppad, ibland måste man ta ner honom på jorden.

Och imorgon kommer lönen <3

Vilken höjdarmåndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar