fredag, november 14, 2008

Regn idag

Idag hade jag passat pa lana hem Amie sa att alla vi kunde ga ut i skogen pa formiddagen. Men sa blev ikke fallet. Det har ost ner hela dagen =/ Sa det har bara blivit snabbkissar ute pa garden och istallet blev det en palsvardsdag for Amie.

Sa har sag hon ut fore:



Och sa har sag hon ut efter:


Frambenen blev lite smala i forhallande till bak, men annars ar jag mycket nojd. Saxem maste dock in en vanda pa sliping, den ar for taskig att klippa med efter den akte i golvet. Jag hoppas den kan balanseras och slipas upp igen.

Emma bjod mig och Camilla pa middag idag, SUPERGOTT! Tack vannen!

Imorgon ar det jobb som galler, och pa sondag med. Nu ska jag krypa upp i skoffan med Daniel och se om det ar ngt sevart pa tv ikvall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar