onsdag, november 05, 2008

Gog morgon!

Sitter har med en kop varm oboy och en macka, steg upp en timma tidigare idag och ska vara pa jobbet om 45 minuter. Sjalvklart har ju inte sa mycket nytt hant sedan jag uppdaterade sist, igar kvall.

Vi var ute pa en kvallspromenad och Vilma fick leka av sig lite med en liten blandras, hon har blivit mycket mer lekfull mot hundar hon inte kanner sa val.

Ser precis att Daniel fatt en parkerings bot... Ja det har var val ungefar sa spannande mitt liv ar en onsdagmorgon.

Juste idag ska Annas Maxi in pa sodra djursjukhuset och undersoka sina fotter. Hoppas dom hittar felet och att han far komma hem snart igen.

Nu ska jag krypa upp i soffan och avnjuta resten av min frukost.

1 kommentar:

  1. Japps, jag hoppas bara anmälan funkat. Datastrul & mailstrul i flera dagar!!
    Kramen Marika & pudlingarna**

    SvaraRadera