tisdag, november 11, 2008

Regn regn regn

Jag trotsade moder natur och begav mig ut pa en enochenhalvtimmas promenad i skogen. Vilma var lagom motiverad och jag gick med en pudel pa maximal koppellangd bakom mig ettpar hundra meter.

Hittade en ny vag i skogen, och som med alla mina nya vagar brukar dom leda fram till nagot spannande (sist hittade jag ju STOKK mitt i en agillitytraning). Aven denna vag visade sig ha ett intressant slut, den kom namligen fram till en ridbana mitt i skogen dar tva ekipage hade hopptraning. Sa jag satte mig pa en bank och njot av synen. Visst borjade det klia lite i fingrarna, speciellt da hopptranaren typ var urusel och jag sjalv hade kunnat komma med mer konkreta losningar pa ryttarnas "problem".

Sa efter att ha kommit hem googlade jag stallplatser i sthlm och funderade en stund pa att sno ner syrrans hast hit. Men lugn, det gick over nar jag sag alla hutlosa priser.

Nu ska jag ta upp Vilma pa trimbordet och ga igenom hennes pals lite, totta om osv. Sedan borjar Desperata husfruar pa tv, det far vi INTE missa.

Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar