tisdag, november 11, 2008

Attans bananer

Jag kom av min pa bloggfronten igen... For det forsta sa glomde jag kameran hemma pa klippkursen sa nagra bilder blidde det INTE. Alldeles for typkisk mig.

Igar jobbade jag heldag, gick fort som tusan da vi bestammde oss for att riva ner alla skor och moblera om i affaren. Det var nastan inga kunder och da hade det nog blivit en langtrakig dag om vi inte borjat med ngt projekt.

Idag ar jag iaf ledig, skont! Tankte faktist ata lite frukost och vila en timma pa soffan, ska nog vanta med att ga ut skogen tills Daniel kommer hem sa vi kan ga alla tre, det blir lixom roligare.

Vilma blev iaf fin pa klippkursen i sondags, instruktoren var duktig (Popups kennel) och jag fick antligen till pompomerna pa rumpan. Maste se till att underhalla henne lite i frisyren framtills stora stockholm sa att hon inte faller ihop totalt och blir ingrodd i smuts och tovor. Nejda, bad och putsning varje vecka.

Man tycker val att PM:et borde komma ut snart, iaf pa hemsidan. Men det syns inte till =/ Blir nog tuff konkurrans och jag har inte hort alltforgott om dommaren, hoppas det bara at prat.

Nu ska jag kasta i mig frukost och kasta mig pa soffan ;)

1 kommentar:

  1. Halloj. Vad kul att du fck Madelene som instruktör (Cillas uppfödare) Tänkte om vi kunde ses nästa vecka? ringer dig dom närmaste dagarna. kram/anna

    SvaraRadera