tisdag, november 18, 2008

Tisdag, ledig

Idag har bade jag och Danne varit lediga, skont. Vi var och halsade pa hos Anna pa dagen och fick traffa lilla Felicia. En mycket sot liten prick, ska bli roligt att se henne vaxa sig stor och stark.

Pa e.m har vi bara varit hemma och slappat och myst, Vilman har blivit badad, fonad, tottad och plastad, passade aven pa att klippa henne lite men jag vet inte riktigt, resultatet blev val helt okej. Det ar ju bra att underhalla klippningen sa formen inte faller ur. Men nu far det nog vaxa framtills stora stockholm.

Idag kom forresten PM:et ut pa natet, far se nar det dumpas ner i brevladan. 39 dvargar var det iaf, sa lite lite enkel matte borde det vara ca 20-25 tikar och minst 10 av dem i oppenklass, sa det kanske ar 5-8 i unghundsklassen. Men vi far som sagt se nar PM:et blir hemskickat.

Igar mailade jag faktist en kennel och fragade om deras valpplaner, sa eventuellt eventuellt blir vi med valp igen till sommaren. Men ingenting ar spikat, ville mest hora vad det planerades for kullar och ifall vi kunde vara intressanta som valpkopare. Vilket vi verkade vara :) Men det ar ansalange bara spekulationer. Inget mer om det nu...

Nu ska jag kasta mig i sangs, imorgon ska jag ut i skogen med Sara och Hugo pa e langpromenad, dom har lovat fint vader och det hoppas jag dom haller.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar