måndag, november 03, 2008

Fortfarande ledig

Yep, tankte att jag skulle slanga in en uppdatering om hur agillityn egentlien gick. Sisadar alltsa... Vilma kanndes fortfarande lite trott efter morgonens skogsrunda, och marken pa agestafaltet var lerigare an nagonsin =/ inte alls trevligt, hon halkade till ett par ganger och darfor tror jag hon var lite pa den forsiktiga sidan.

Korde iaf lite slalom igen, har star vi och stampar litegrann nu. Vet inte riktigt hur jag ska fortsatta nu nar hon kan ingangarna, ska jag lata henne klara upp resten sjalv eller kan jag stotta henne efter ingangen? Lite trakigt nar man tranar sjalv sadar. Bestamde mig iaf for att ga en kurs varen 2009. Tankte redan borja kika pa vart man ska anmala sig... Eller om det finns nagon inomhuskurs i vinter? Vart att kolla upp eftersom jag anda vill borja tavla nasta sommar.

En annan nyhet ar att jag ska ga en utstallnings-klippkurs i taby pa sondag. Leone panikanmalde mig och henne igar, hon gar i continentaltankar pa Monya, och jag behover massor av tips pa platt-placering och bollklippning bl.a. Det ska bli en rolig och larorik dag, det ser vi fram emot, om an jag mer an Vilma. Mamma var sa supergullig och sa att hon kunde sponsra den kursen. Da slipper jag nog rora de pengar jag satt in pa sparkontot, tanken ar att det ska finnas ettpar tusen dar ifall nagon skulle handa. Kanns vadigt vuxet =)

Men nu ska jag hoppa i soffan med Danne och en skal kalas-puffar, de ni!



Missa inte detta!

Hundcoachen

TID: 21:00 - 21:30, Idag, 3 november 2008
Tv4+

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar