torsdag, november 06, 2008

Kan nagon tyda mina drommar?

Jag och X gar ute i skogen vid ett industriomrade nar vi ser en bjorn komma springandes mot oss, vi blir injagade i en av lokalerna som visar sig vara ett badhus. Bjornen springer efter oss och ar helt klart agressiv. (Saken ar den att bjornen ar Daniel, jag vet om att det ar han som ar bjornen, ibland ser det ut som en bjorn och ibland ar det bara vanliga Daniel.)

Han ar helt klart ute efter att angripa oss, och inne i badhuset lyckas jag brotta ner honom i vattnet. Jag haller mina hander runt hans hals och dranker honom, ser honom sluta kampa och andas. Helatiden forklarar jag for X att detta masta goras (ngt jag aven sager hogt i somnen), efter att Daniel/bjornen dott gar jag upp ur poolen for att sedan ga i igen och trycka ner honom under vattnet igen. (!?)

Sedan gar jag och X pa andra sidan en glasvagg och ner for en trappa, nar jag sedan ska se pa Daniel/bjorne genom glaset ar han borta. Jag vander mig om och ser honom komma gaendes ner for trappan, han oppnar sin mun som vidgas fran en vanlig manniskomun till ett bjorngap och biter mig i ansiktet. Jag kanner hur min kind hanger lost som en kottslamsa, da vaknar jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar