tisdag, december 02, 2008

Ledig imorgon

Blä, idag vräker regnet ner över oss. Hoppas det blir bättre väder till eftermiddan när husse ska ut i skogen.

Imorgon är jag ledig och då ska vi försöka träffa Sara och Hugo, om han nu inte är i uppsala. Isf får vi ta tillfället i akt och försöka hälsa på Anna och hennes lilla bebis.

Jag ska iaf inte sova bort halva förmiddan som idag. Klockan frya-fem ska jag åka ut till skogås och klippa Leone som ser ut som ett troll.

Vilma och jag var ute och körde pudelrejs på fotbollsplan vid oss nyss i regnet, grannarna måste tro jag är tokig när jag springer runt dubbelvikt och väser "nu kommer matte och tar dig" medans hunden springer runt och skäller på mig. Haha..

Soffa och brunch nu, sen väntar jag bara på att danne ska komma hem från skolan och köra mig till jobbet.

Hejdå!



ps. bara 5 dagar kvar till stora stockholm :)

1 kommentar:

  1. Hahahahaha ser det framför mig!! Först en galen silverfisk & efter det en galen Tina!
    Här snö/regnar det idag! Bläää....
    Då vill jag inte ha en pudel i full päls!!
    Kramen Marika & pudlingarna**

    SvaraRadera