lördag, december 13, 2008

Hur skall detta gå?

32 dagar tills vi åker upp till Haparanda och hämtar Noa. Kommer jag klara av att vänta? Kommer mamma stå ut med allt valpbus? (:

Jag kommer nog tyvärr gå av på mitten. Sandra sa att hon skulle kunna ta med henne ner den 28:nde december, men då måste jag ju åka upp med henne igen den 15 januari. Blir mycket flygande för en liten valp kanske? En annan sak är ju att jag jobbar en del extrapass nu i december, fast å andra sidan har Daniel jullov. Usch, tankarna går fram och tillbaka såhär helatiden. Och jag kan tillägga att tiden inte går snabbt när man bara tänker på en sak.

Måste ringa och prata mer med mamma imorgon och höra vad hon tycker och tänker. Det vore ju det mest praktiska rent ekonomiskt och för Noa att slippa åka fram och tillbaka en massa. Skulle det inte vara så nedrans långt att köra skulle jag åkt för länge sedan.

Nej, nu ska jag ta Vilma och Daniel på en kvällspromenad innan det är sängdax, jobbar 11-18 imorgon. Och jag tänkte hinna vara ut och lägga ett spår imorgon bitti innan jobb. Vi får ju se hur det går ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar