tisdag, december 09, 2008

Imorgon så (;

Ja, imorgon hämtar mamma hem min lilla valp :D Då får jag iaf prata med henne lite på telefon och förklara att det är jag som är hennes riktiga matte, och att jag snart kommer och hämtar henne :)

Den 14/1 planerar vi att åka upp till Haparanda, och dit är det en lååååång tid. Men jag vet att valpen kommer ha det fantastiskt roligt hemma med mormor och Aki, som har lovat att lära henne alla ofog han besitter.
+ Att det inte är helt fel att hämta en rumsren och förhoppningsvis lite ensamhetstränad hund ;) Aki är superduktig på att vara själv hemma de korta stunder han är det. Mamma jobbar ju 50% och hennes man jobbar hemmifrån.

Namn är också bestämmt, det var min syster som kom med förslaget som hastigast när hon hörde kennelnamnet, Noa ska det bli.

Nu ska jag gå lägga mig på soffan och sträcka ut. Vi har spenderat dagen hos Camilla, Amie och Fredrik. Emma och Jonas var också där, jag har klippt Amie och Camilla. Vi blev bjudna på god middag och Daniel har fixat och trixat med Emmas rygg.

Uppdatering kommer imorgon med valp-nytt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar