tisdag, december 16, 2008

Borde sova redan.

Har varit vaken alltförlänge, börjar jobba kl 09.30 imorgon och borde med andra ord redan drömma söta drömmar. Inatt drömde jag att jag hade tandlossning, men jag övertalade migsjälv att det bara var dom sista mjölktänderna som skulle ut.

Har kikat och funderar lite på att åka till Helsingfors den 7 febriari på deras "pudelspecial", (Marika, du är väl på?). Man måste ju prova på lyckan i andra länder också!

Här kommer lite fler bilder från dagens promenad, jag ska som sagt sova nu ^^










Husse vill inte sova ännu, han är på bushumör ^^,

2 kommentarer:

  1. Hej Tina och Wilma
    Jag lovar lägga ut det så fort jag fått klartecken från hon som gör dom.
    Vågar inte annars.
    Helsingfors i februari låter spännande.....
    Är vita pudlar välkomna också? ;)

    SvaraRadera
  2. Hej Tina
    Det är Marie på Zolbiets kennel http://www.zolbiets.se/ som gör dom.
    Till dvärgpudel kostar den 400 kr +porto

    SvaraRadera