söndag, juni 08, 2008

Ensamheten närmar sig

Idag är det söndag, det betyder att det bara är två dagar tills den eviga ensamheten faller in. Daniel ska åka upp till haparanda. Eftersom jag inte är ensamhetstränad kommer detta nog inte bli någon piss i havet... Bara för att alla ska förstå så ska jag och Vilma bo alldeles alldeles ensamma i 4 veckor.

Och inte nog med det, imorgon är det dax för första slutprovsdagen på skolan. På tablån står följande: Gråhårstäckande utväxtfärg, Klassisk herr med fönvågning*, Långhårsuppsättning och Fri dam.

*Min klassiska herr hittade jag tillslut på grönalund där han körde en läskig karusell som jag tvingade mig själv att åka för att kunna fråga om han skulle kunna ställa upp som modell åt mig. Tacka fan för att han gjorde det, annars hade jag fått hjärtklappning förgäves.

På tisdag är jag ledig från skolan eftersom andra halvan av klassen har slutprov, onsdag blir det prov igen och på torsdag ska jag hjälpa till medans andra halvan avslutar sina prov.

Hoppas Hoppas Hoppas det går bra så man slipper göra om något delmoment, fast man får nog räkna med något bakslag.

Igår kväll blev jag medbjuden på middag av den bästaste Emma. Trevligt att komma ut en sväng bland vanligt folk utan att ha fickorna fyllda med bajspåsar och frolik. Fast det är nog lite trevligare i längden att gå ute i naturen med just bajspåsar och frolik, eller hur? :D Vi åkte iaf till medborgarplatsen och åt en sen middag i det sköna vädret.

Annars vet jag inte om jag har så mkt att rapportera, tänkte faktist bege mig ut på en långpromenad med hunden så hon inte sover bort hela dagen, och jag spenderar den här.

På återhörande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar