måndag, mars 16, 2009

VARFÖR?

-ska det regna imorgon?

Jag som tänkte åka ut och träna lite agillity, eller iaf lite slalomingångar. Men nänä, gud kissar mig i ansiktet.

Dagen gick fort idag, jag sysselsatte mig med diverse saker på jobbet. Nu lagar min underbara sambo middag åt mig, själv har han lyxat med pizza.

Igår kväll klippte jag danne, sen kom vi på den smarta idén att slinga honom lite... Klockan två kunde jag gå lägga mig, slingorna blev bra först, men så bestämde jag mig för att nyansera dom lite. Råkade ha i lite för starkt väte så hela håret lyftes och resultatet blev GULD GULD GULD. Daniel såg helt knäpp ut... Den enda mörka färgen jag hade var svart, så snabbt i med den svarta färgen och snabbt skölja ur. Eftersom jag blekt med så stark blekning så drog dom porösa topparna åt sig jättemycket så då var han brunhårig med blå toppar. Suck! I med en snabb avfärgning och TADAAA, en assnygg solblekt färg ;)

Nu ska jag umgås med mina hundar och sedan lägga mig i sängen för att se vad det väntar för äventyr imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar