måndag, mars 02, 2009

arbetsveckan inledd

Idag tog jag och tjejerna lite sovmorgon, Noa sov ända till halv 9 innan det var tok-bråttom ut och kissa och efter morgonkisseriet lade vi oss på soffan igen. Nu äter Vilma och Noa frukost och jag ska väl också gå göra mig en macka eller något. Det är SÅ skönt att ligga och dra sig på soffan på morgonen.

Börjar jobba 15.00 idag, tänkte hinna ut i skogen men vi får se hur det blir med det. Kanske husse tar dom på en tur senare idag.

Resorna till Haparanda är bokade nu, vi åker den 26/3 och kommer hem den 29/3. Hundarna lämnar jag hos Camilla så dom slipper flyga för en sån kort visit. Ska bli roligt att komma upp en sväng ändå, träffa alla och så. Nu när jag inte har med mina egna odågor kanske jag kommer få tid över till Aki ordentligt. Lägga lite spår och träna lite lydnad, han är så otroligt tacksam att jobba med <3

Igår borde jag badat Vilma, men spenderade kvällen med annat, idag står jag nog också över skulle jag tro, men imorgon så jeklar! Noa ska jag bada till helgen, vi ska till Leone och klippa lite på henne på söndag. Hoppas jag får mindre skäll för mina jumskklippningar denna gång ;)

På onsdag ska Daniel skrivas in på AztraZenica (stavning?) och vara labbråtta i två dagar. Blir alltid så tomt när han är hemmifrån, tyst på något sätt.

Nu så ska jag se till att få i mig dendär frukosten, som kanske ska kallas för lunch nu?

Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar