fredag, mars 13, 2009

skygglapparna på igen

:D vad hände igentligen?

Jag som städade så fint igår :/ Nåja, ikväll orkar jag helt enkelt inte. Igår efter allt städande slängde jag in en massa olivolja i Vilmas päls, sen fick hon gå runt med det ett tag och Noa tyckte hon smakade FANTASTISKT gott! Badade och fönade senare på kvällen och tyckte mig faktist se ett bra resultat av den snabba oljeinpackningen! Får se hur hon håller sig under veckan...

Efteråt började jag och Daniel sträckkolla desperata husfruar för att hinna "se ikapp" med dom nya avsnitten. Vips, så var klockan två och det var mer än dax att gå lägga sig, i synnerhet för Daniel som skulle upp och jobba i stan kl 06.00, hm... Själv sov jag till 9.30 då syster ringde och väckte mig för att sedan inte minnas vad hon ville. ^^ Gick och la mig igen med pudlarna efter morgonpromenaden och vaknade igen innan jag skulle upp och jobba.

Nåja, nu ska vi börja se på husfruarna igen men ikväll blir det inte så många avsnitt, det är ju trots allt en ny dag imorgon!

xoxo

Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar