måndag, mars 16, 2009

Förmiddag med Emma och Zäta

Igår kväll kom Emma och mötte mig på jobbet, kvällen spenderades med massage, hårfärgning och struntprat :)

Idag har vi varit ute på en lång promenad i skogen med hundarna, en och en halv timma gick vi ute och nu känner jag INTE alls för att åka till jobbet som börjar 15.00. Men jag får se det från den ljusa sidan iochmed att jag är ledig imorgon. Eller ja, ledig och ledig, jag ska inte jobba på Skopunkten iaf, men däremot så ska jag klippa hår och fläta löshår. Förhoppningsvis hinner jag vila upp mig lite också. Och så ska Noa bada, suck det blir nog ingen vila för mig. Men så är det när man efektiviserar all sin tid.

Nu ska jag gå tvätta håret för att sedan åka iväg på jobbet, 5 timmar borde gå snabbt ^^,

Men nu ska jag börja skynda mig, så tjao!

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar