onsdag, mars 11, 2009

bråk med tvättmaskinen

Yep, idag klockan 8.00 har jag hamnat i konflikt med tvättmaskinen ute i grovtvättstugan. Vi har inga rena kläder och MASSOR av påsar fyllda med smutstvätt runtom i lägenheten. Den vanliga tvättstugan har vi missat upprepade gånger och har först fått en ny tid på söndag...
Men iaf, där stod jag, nyvaken, och försökte få igång maskinjävlen men ikke. Jag fick snällt plumsa tillbaka genom snödirvorna och lägga tillbaka tvättpåsen med dom andra. Suck, nu är man inne på de kläderna som man aldrig annars skulle haft på sig...

Annars har jag jobbat 10-20 idag, är lite småmosig i hjärnan, hundarna sover, sambon spelar X box och jag har snart suttit här i en timma. Ska fixa ihop lite kvällsfika åt Noa så hon inte blir tom i magen under natten, hon har fått lätt för att kräkas galla. Vilma ska få några bitar broccoli... ^^,

I helgen bokade vi Mexicoresan, så den 10 augusti bär det av. Ska bli fantastiskt roligt!

Igår spenderade jag, Camilla och Emma en heldag tillsammans. Först klipptes Amie i en snorkort frisyr, sedan var vi ut i skogen på en ljuvlig snöfylld promenad. Efteråt blev det shopping på IKEA, jag köpte ett nytt köksbord, blommor och en ny matta. Är så nöjd så!

Nu ska jag göra dendär kvällsmaten åt Noan och sedan hoppa i kojs. Imorgon slutar jag 15.00 och då ska jag åka ut i skogen med tjejerna innan det är dax för städning :/

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar