onsdag, oktober 29, 2008

Onsdag, en ledig dag kvar..

Idag har jag halsat pa Anna, som snart har "do-day" med babysen =) Vi far se vad det blir for en satunge. Jag har HELT pa egen hand kommit fram till att de flesta barn ar av ondo, men hoppas anda att hon far ett snallt litet knyte.

Idag har jag for forsta gangen aven lagt blodspar i skogen, Vilma tog sparet direkt och hittade sparslutet illa kvikt. Sen fick hon aven gora ett litet frispar/motivationsspar som jag lagt. Superkul sa Vilma!

Kvallen har spenderats hos Leone med har-vard av bade pudlar och manniskor. Gott fika och bra sallskap raddar vilken kvall som helst.

Imorgon ar "sista" lediga dagen denna vecka, jobbar sedan fre-lor-son och ledig igen pa mandag.

Nu ska jag gora nagra kvallsmackor och sedan krypa upp i soffan med Daniel. Vilma, hon har redan gatt och lagt sig i sangen. =) sotisen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar