torsdag, oktober 30, 2008

Jag kom pa mig sjalv!

Jepp, jag kommer pa mig sjalv med att spana pa valpar. Ar toksugen pa hund nr. 2, ojojoj, det kliar verkligen i fingrarna. Silver och en rejalare dvarg ska det bli. Jag vill ju ta en tik efter Vilma, om jag nagongang tar valpar efter henne. Men forst vill jag helst ga SKK's uppfodarutbildning. Skulle kunna borja med den nu men kruxet ar ju att fa det att funka med jobbet, eftersom jag jobbar skift.
Sen ar ju grejjen att jag vill fortsatta stalla Vilma hela nasta ar, och helst vill jag ju ta valpar pa henne pa varkanten. Sa det blir alltsa varen 2010 om allt gar som det ska, men det ar ju sa laaange dit :/ Fast det ar nog bra, for da hinner man bestamma hane i god forvag och stalla med alla andra forberedelser.

Men de sma liven ar ju sa sota! Far val ta och snotta mammas lille Akis tillsvidare, dar har vi en toyare med arbetsgladje!

Nu ska vi ut pa kvallspromenad i hostrusket, rattsa mysigt faktist.

Forresten sa har jag fatt hem Vellus satin creme nu, och tottat om Vilma med den. Aterkommer med betyg pa den. jag hoppas pa att den kan starka upp hennes top lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar