måndag, oktober 27, 2008

Filip och Fredrik ikvall! <3

Om ni undrar varfor jag skriver mystiskt idag sa beror det pa att jag ar hemma i stockholm nu och har har jag min brors tjejs engelska laptop. Hoppas jag kan gora mig forstadd iaf!

Ikvall ar antligen Filip och Fredrik tillbaka i rutan med Boston tea-party. "Vem kan sla Filip och Fredrik" tyckte jag blev en flopp sa nu hoppas jag pa lite kvalitativ mandagsunderhallning.

Har jobbat till 8 fran 10, sa man ar ratt mor i kroppen. Ska bli skon att krypa ner i soffan med en skal popcorn och mysa med Vilma och Daniel. :)

Anmalde Vilma till Stora Stockholm idag medans jag betalade hyran, annars hade jag nog glomt bort det illa kvikt. Ska bli spannande, men har fatt hora rykten om domaren dommer mer pa handlern an pa hunden, om det nu kan stamma. Vi har iaf en handlerkurs inbokad for Catalina Gustavsson en helhelg tva veckor innan utstallningen. Ska bli roligt att fa lite proffshjalp.

Imorgon ar jag ledig och ska passa pa att vara ute i skogen med Vilma. Hoppas pa lite fint vader!

Nu ska jag ga poppa popcorn och sedan installera mig i soffan framfor tv:n.

Go Natten-Natten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar