söndag, februari 26, 2012

Nukas valpar 8 veckor









Igår steg jag upp innan solen för att bege mig mot Göteborg och Annette på kennel Cruseas.

Åkte tåg till Töreboda där snälla Marika (kennel Silver Victori) mötte upp mig och följde med till Annette.

Väl framme så möttes vi av tre pigga och glada valpar som for runt som galna små jehun. Alla tre hade lite olika men väldigt starka personligheter, såg jättefina ut och var helt enkelt bara underbara!

Tiken charmade mig med sitt vackra huvud och sin suveräna kropp och den lilla ljusgrå hanen var helt enkelt en fantastisk kille han med - full av energi och bus!

Känns roligt att se vad Nuka lämnat och få träffa valparna innan dom flyttar till sina nya familjer. Jag hoppas få höra rapporter från dem då och då och kanske se någon springa ett vänstervarv när dom blivit lite större!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar