lördag, maj 05, 2012

Mot Lidköping

Sitter på tåget mot Töreboda, ska åka till Marika och sen vidare till Monica borta i Skara.

Blev en tidig start på dagen för mig och Nuka, men han har nöjt legat i sin tygbur och ömsom sovit och tuggat på sin tjurmuskel. Själv har jag bara slumrat till bortre stunder, antar att det blir en tidig kväll för mig.

Soligt väder här iaf, vi hoppas det håller i sig. Ser fram emot en trevlig kväll med pudelklippning och gott sällskap. Och imorgon är det utställning så håll en tumme för mig och Nuka.

Lite orättvist tycker jag ändå det är när man läser om alla som är på agilitytävlingar ihelg, jag skulle mycket heldre sitta på en agilityplan än att stå i en varm hall och fluffa pudel imorgon om jag ska vara helt ärlig.

:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar