onsdag, september 23, 2009

Så var det snart dax


Imorgon är jag ÄNTLIGEN ledig, idag har jag haft en helvetisk dag på jobbet med sjuka medarbetare och INGEN staninpersonal som fanns tillgänglig. Fick sitta i telefon i evigheter för att jaga fatt en som kunde jobba imorgon.

Men nuså, imorgon står följande på schema:

-frukost med nybakta scones hos Anna
-hämta Angelica och Ninja
-åka till solna och ge min opel hjälrochlungräddning
-åka till åkersberga för att lämna in Vilma på klippning
-åka hem igen
-åka till klubben och köra lite ringträning
-packa inför Åland

På fredag jobbar jag morgon, framtill 16.00. Sen åker vi till Grisslehamn var vi ska möta upp Mona, Marika och Monica. Ska bli skoj! Det är så länge sen vi var på utställning sist så jag är riktigt pirrig på hur Vilma kommer bete sig i ringen. Framförallt är jag "nervös" över ifall vilmas bakbenspäls kommer räcka till att klippa fram bra bakben. Det får bli som det blir, men jag är övertygad om att Lina kommer få ihop det så gott de går.

Jag hade velat åka till centrum imorgon också, för att kika lite på systemkameror. Eftersom man är rookie på sådant tänkte jag fråga om hjälp hos fotokungen och be dem rekomendera en kamera.

Idag har jag också varit effektiv, Noa åkte i badet och blev putsad på litegrann. Vilma fick hälsa på kardan för att beskona Lina från tovor. Sen fick båda en omgång med klotången.

Så nu blir det sängen för oss med, tidigt uppstigning till Anna imorgon...

2 kommentarer:

  1. Ser verkligen fram emot vår lilla tripp till Åland. Ska bli skitkul!!
    Men hur du ska stå ut med tre tjatiga snattrande fnissiga hysteriska och flamsiga tanter begripen jag inte.
    Så förbered dig noga.....
    Och andas djupt.... länge..
    Sen kör.
    Ses i morgon

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för dig! Villa ha uppdatering sen så fort som möjligt!! :)
    Kram och lycka till!!!

    SvaraRadera