tisdag, september 08, 2009

Ledig dag

SKÖNT att vara hemma och ledig, att inte ha en massa inplanerat för att slippa spendera dagen med en massa runtrantande.

Idag ska jag ta tag i att bada hundarna, för imorgon åker vi ju till Haparanda. Ska faktist bli riktigt roligt!

Måste också laga massor med mat idag, middag till ikväll och matlåda tills imorgon. Frysen måste tömmas så den sedan kan fyllas igen med massor av mumsigt älgkött till hundarna. Noa har ätit så dåligt senaste tiden efter hennes löp, så jag hoppas lite barf kan boosta hennes matglädje tillbaka på rätt spår.

Idag såg jag att PM:et för Åland kommit ut på hemsidan ( http://www.akd.ax/Tidtabellhemsidan.pdf ) 14 i SAR, dvärg. Förrhoppningsvis är ju där några hanar, och sen några i championklass samt några juniorer... Ska hursomhelst bli en rolig resa, och jag ser fram emot att få visa Vilma igen.

Nej, nu åker dogsen i plurret, ikväll är det träning på klubben och jag måste hinna göra lite smarrigt kycklingsnacks tills dess.

Moi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar