måndag, september 07, 2009

Ny vecka

...Och det är en lugn vecka på jobbfronten. Jobbar 13-19 idag, ledig tisdag, heldag onsdag. Sen skulle jag eg jobbat torsdag kväll också men den bytte jag bort så att vi kan åka till Haparanda på onsdag natt och vara där till söndag.

Nu hoppas jag bara Emma löser allt på sitt jobb så hon också kan hänga med, det vore SÅ roligt!

Annars händer det inte så mycket här hemma, ska börja fixa med hundarnas frukost och sedan göra mig klar för jobbet. Imorgon ska jag bada dogsen och klippa till Noa lite, det är otroligt svårt att inte röra Vilmas päls som vuxit liksom ogräs, men jag antar att det måste finnas lite päls där så Lina kan trolla till en snygg frisyr på henne om några veckor. Ska bli skoj att åka till Åland och ställa, känns som länge sedan nu...

Nej, nu ska jag börja göra mig iordning, ska först slita upp Daniel från sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar