lördag, september 19, 2009

helg, ljuva (?) helg

Kostymen är inhandlad efter MYCKET om och men, med en massa usel service från H&M´s sida och lite våld hänger den nu här hemma. Jag är rätt nöjd faktist, och tror den kommer kunna användas på alla de utställningar vilma ska delta på innan hemmes päls ryker av.

Idag har jag först jobbat och sedan sett film med min kära "granne" Anna, trevligt trevligt!

Nu är jag typ nära döden så jag ska slänga mig i sängen innan jag stupar sittande.

Har även kommit halvvägs in i boken kanske jag ska tillägga, så snart ska jag åka och köpa mig en boll. Fortsättnign följer...

Skickar ett stort grattis till Marika och Mona som lyckats med bravur borta i dom danska ringarna. Ska bli roligt att åka med dom till Åland nästa helg!

4 kommentarer:

  1. Ååh, är det den kostymen du visade bild på?
    Tycker den var jättesnygg, jag borde också snofsa till mig lite... Får väl införskaffa någon stiligt inför stora sthlm iallafall...

    SvaraRadera
  2. Yep, det är den kostymen jag köpt (: nu blir jag ju toksnygg!

    SvaraRadera
  3. Ojdå , va tjusig du ska vara!!!!
    Måste försöka ta mig till affären i veckan och se efter nåt nytt.

    SvaraRadera
  4. Ja, sen så vet jag lite också hur hon har skött om sin tik. Känner en kvinna som har klippt hennes hund och berättade att hunden var till gränsen till vanvård, pälsen hade inte blivit klippt någon gång, långa klor osv.

    Och så tror människan att bara för hon bor så "nära mig" ska jag gå med på att låna ut en hane till henne för hon vill ha valpar på sin "lilla" tik..och jag har ju två mellisar! :S Man blir ju mörkrädd!


    Kul med Åland! Ska hålla tummarna stenhårt för er!! :)

    SvaraRadera