måndag, november 30, 2009

SAS

Sitter i telefonkö hos SAS, passar på att blogga lite snabbt.

Ska kolla om hundarna fick plats på vår bokade flight hem från Haparanda. Hoppas hoppas, för annars vette tusan hur detta ska gå. Hatar att dom inte kan maila ut ett svar när det är klart.

Steg upp 08.00 idag och gav mig ut i skogen en timma, DUKTIGT! Skulle eg varit ledig idag, men så blev det inte. Fick rycka in på eftermiddagspasset, jobbar alltså 13-19. Inte så många timmar men det känns segt eftersom man räknat med att vara ledig. Imorgon däremot är jag ledig och ska åka till Helen en sväng på eftermiddagen. Annars ska jag försöka slappa och vila för sen är det jobb resten av veckan.

Nu har jag plats 39 i kön, så jag ska gå göra en macka innan det är min tur på linjen.

Tjao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar