tisdag, november 24, 2009

Ledig i dagarna två











Måndag - tisdag, min helg denna vecka...

Morgonen spenderades med lite mys i soffan framför nån skräpserie, när husse kom hem åkte vi till klubben och körde lite lätt agilityträning. Vilket ÖS det var i båda hundarna (:

Här kommer lite bilder, "tyvärr" hade båda på sig sina Obtracktäcken så deras nya frisyrer syns ju inte riktigt ordentligt :/ Men å andra sidan ser ni vilken outstanding passform täckerna har ;D Funkar hur fint som helst att träna med dom på, allt för att undvika att hundarna blir kalla i muskler och leder.

Ikväll har jag haft in en klipphund, en vit dvärg som denna gång tyvärr var helt igentovad, ville verkligen inte raka henne så jag har klippt och kardat, klippt och kardat osv. Efter tre timmar var hon klar, tovfri och med ca en cm päls kvar, det trodde jag inte skulle vara möjligt.

Imorgon ska jag hälsa på hos Anna för frukostfika, kl 16.00 ska jag åka till veterinären och avmaska Vilma efter Danmarksresan och sedan iväg till Leone och klippa henne och hennes dotter, samt borra in näsan i valparna (: Fullt upp, jämt!

Trevlig kväll, själv ska jag värma en kopp glögg och ta en pepparkaka eller tre.

1 kommentar:

  1. Åh så mycket fina bilder!!

    Marika & silverfiskarna

    SvaraRadera