måndag, augusti 24, 2009

Jag saknar

...Att vackas pa mogonen av en tunga som slickar mig langt upp i nasan

...Att bli uppstressad ur sangen av Noas "jag ar kissnodig"-pip

...Att kampa med att fa vilma ner fran sangen eftersom hon garna snozar en timme eller tva

...Att ga ut i skogen och bara ga rensa tankarna fran allt

...Allt pillande och pysslande med hundarna, bad, kloklipp, snoddning, osv.

...Att motas av vanliga ansikten och viftande svansar nar man kommer in genom dorren


Nej, nu har jag fatt nog av min semester och ar redo att komma hem och fortsatta mitt, om an stillsamma liv.

Idag ar det kanonvader sa vi ska forsoka lapa i oss sa mycket sol som mojligt, ikvall och imorgon ska vi gora den sista shoppingen innan det ar dax for hemfard.

Pa torsdag vid 2 landar vi i stockholm och da ska jag fort fort aka och hamta mina sma alsklingar... <3

1 kommentar:

  1. hihi, förstår att du saknar dina älsklingar! =) Jag blir likadan

    SvaraRadera