onsdag, juli 08, 2009

jag vågar vägra blogga

Nej, nu får det vara dax igen.

Idag har jag och Daniel kajkat runt i stan och gjort ärenden. Beställt nya pass, lämnat in hans x box, besökt syon och gått lite på Åhlens.

Syon var självklart stängd, så det blev inget mer med det. Dom har semesterstängt till augusti, så jag får väl släpa mig dit igen när dom öppnat. Typiskt alltså, när man äntligen fick tummen ur röven så var det redan försent.

Sen har jag suttit och planerat vår Ålandsresa, jag tjatar på marika och mona hela dagarna om den (= Stackarna som får lyssna på mig.

Nåja, jag betalade iaf vår (4 stjärninga!!) stuga och ikväll ska jag boka båten, så fort damerna vill komma online igen och tala om för mig när dom är födda och lite andra uppgifter.

Imorgon ska jag jobba förmiddag för att sedan bege mig till klubben och köra agillity med Vilma, nästa helg åker vi till Bollnäs och tävlar, där ska jag köra både hopp och agillityklass så jag känner på mig att vi kan behöva lite kontaktfältsträning.

Noa-Poa tränar också för fullt, uppletande och lite agillityhandling med bommar på marken. Jätteduktig! Benet gör hon också framsteg med för varje vecka som går.


Vilma Hårfager:

Noa smutsig på pudellägret:

Noa och Aki:

2 kommentarer:

  1. Hej Tina
    Nu sitter jag och försöker hitta var jag ska anmäla.
    Me därgivk jag bet.
    Var hittar jag detta.
    Var inne på Finska pudelklubbens sida men hittade inget.
    Snälla hjälp!!
    ledup1@live.se
    Monica

    SvaraRadera
  2. Hej igen Tina
    Nu ä Iza anmäld till Åland så jag kan lugnt luta mig tillbaka och bara invänta avfärden.
    Ser fram emot en trevlg helg i trevligt sällskap.

    SvaraRadera