fredag, maj 22, 2009

Torsdag

Dagen flög iväg... Började med en snabb vända på jobbet, mycket folk ute i butikerna idag. Jag och Ekatarine var och köpte oss ett par skor idag, så bra när man har samma storlek så kan man dela skor (;

Efter jobbet skyndade vi oss ut till gubbängen vart vi han se grupperna på pudelutställningen. Köpte en massa frottesnoddar i miljontals färger. Noa blev förälskad i alla hundar på utställningen, men ville mest pussas med dom största ^^,

Hem igen, slänga i sig några mackor och ut iväg till STOKK i sätra. Körde lite snabb agillity med Vilma, kändes bra förövringt men slalomet står rätt still och jag är lite kluven i min handling. Ska bli bra med lägret där vi verkligen kan fokusera på våra problem och se ett ljus i tunnelns slut.
Någon som läser kanske har ett bra tips? Ska jag gå tillbaka och visa henne mer? Eller ska jag låta henne lösa det själv? suck... Hon väntar in mig efter varje pinne och förstår inte att hela slalomet är ett hinder (:

Sedan satt vi och pratade med Johanna och Stine som håller öppet i klubbstugan vissa dagar. Supertrevliga tjejjer och så är det skönt att ibland sitta och prata med ikke pudelfolk, vi tycks bli lite enstöriga tror jag ;) Med hade dom sig 6 st 5 veckors borderterriervalpar, olagligt söta, jag hade lätt klämt in dom allihop i jackan medans ingen såg på. <3

Nu ska jag göra lite hundmat tills imorgon och sedan stupa i säng.

Heeei!

2 kommentarer:

  1. På filmsnutten ser du också tveksam ut, om du ökar på ditt tempo vid slalomet så tror jag Vilmis kommer att öka sitt tempo - att hon kan slalom är inte en tvekan!

    SvaraRadera
  2. Eller så springer hon bara genom ingången och så vidare mot godisskålen :D om jag hjälper henne med att visa lite med handen så kör hon på rätt bra, men jag blir kluven hur jag ska göra...

    SvaraRadera