torsdag, januari 22, 2009

Home sweet home

Nu är vi tillbaka i stockholm, eller ja, vi kom ju igår men nu är vi uppackade också ;)

Idag märkte jag att en tidtabell kommit ut på uställningen i helsingfors, typ som ett PM, 25 SAR-dvärg-tikar anmälda. Sen vet jag inte hur många som går i unghudnsklass/öppen men det är en hel del hundar alltså! Vi hoppas inte på någonting och tar det hela med en klackspark tycker jag ;)
Först ska vi bara bli av med Vilmans lovehandels.

Fick mail från Glenda idag, eller ja, alla brudtänor fick mail, men iaf så berättade hon lite om sina planer om klänningar, smycken och annat runtikring bröllopet. Det kommer verkligen bli fantastiskt. Färgen kommer vara HOT pink, chock rosa/ceris, en supercool färg som ska kombineras med svart och silver i smycken. Det gäller bara att skaffa sig en storslagen solbränna, men vi har ju hela sommaren på oss plus en vecka på beachen i mexico. Daniel och jag ska lära oss surfa då det tydligen ska vara killerwaves där :)

Nu ska jag äta middag, ja klockan är 23, och jag har gjort en misslyckad pannkaka. Gott, eller ngt...

3 kommentarer:

  1. Oh, me so envious... jag vill också ha coola syskon som har coola internationella bröllop i varma uländer...

    SvaraRadera
  2. Ohh vad kul med bröllop!

    SvaraRadera
  3. Du får hänga på Jenni!

    SvaraRadera