tisdag, januari 20, 2009

Fast i Luleå

Allt gick inte riktigt som planerat idag, vi åkte viäg från Haparanda i god tid men någonting gick snett. Driv- och snörök på vägen i kombination med en polisbil som körde bakom oss framtill kalix sänkte tempot en hel del. Vi missade planet.

Eller rent tekniskt gjorde vi inte det, men det var en otroligt oteknisk kvinna vid incheckning som tjorvade med datorn ända tills tiden för incheckning gick ut. Så där stod vi, fast i Luleå. Det gick ett plan senare på kvällen men eftersom det redan var två hundar inbokade på den flighten skulle våra hundar måsta åka i lastrummet. Nejtack! Så imorgon bitti kl 06.00 flyger vi hemmåt mot Arlanda, Stockholm.

Nåja, vad passar inte bättre än att hälsa på Johan och spendera en natt på någon av alla hans soffor. Seriöst så har han typ 5 soffor i sitt vardagsrum. Roligt att träffa honom igen <3

Nu ska jag försöka ta mig en dusch, OM jag kan få någon att bära ut hockeytrunken som stinker inne på toaletten. Jag kommer garanterat kräkas om jag måste bära den, Daniel hävdar på nostalgi men jag tycker det bara stinker på ren "sverigeska".

Så imorgon gör vi ett nytt försök med att åka hem till Stockholm, håll tummarna för att vi ska lyckas bättre denna gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar