lördag, maj 31, 2008

Full rulle

Dagen har varit fullspäckad...

Morgonen började med tidig frukost följt av att vi åkte hem till Emma för att sedan plocka upp Camilla och bege oss till en liten glänta i skogås. Där väntade vi in vår privatinstruktör som vi hyrt in för några timmars privatträning och problemlösning. Hon var verkligen Sveriges motsvarighet till Cesar Millan... Vi fick en hel del hemläxor och en massa tips knep och knåp, bla hur vi ska hantera Vilmas skällande påfrämlingar.

Här ser ni en bild på hur instruktören försöker stärka Amies självsäkerhet genom att bjuda till lek :)


Efteråt åkte vi hem och fjorde lite taco och inväntade att den värsta värmen skulle lägga sig, eftersom jag redan brännt mig ordentligt under morgontimmarna :/ Förstår inte vad det är med solen nuförtiden, jag som aldrig brännt mig.

Senare tog jag, Daniel och Emma färjan över till Ekerö och åkte förbi hundöarna en sväng för att promenera i det fina vädret. Kan meddela att det var den tystaste och skönaste bilfärd vi gjort tillsammans med Zäta :) Han var så duktig så!

Nu sitter jag här och inväntar lite filmer som är på tankning, imorgon blir det att glassa i solen hos Emma (lovat 26 grader varmt, lite å ta i kanske :/) och påkvällssidan blir det lite efterlängtad agillity!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar