tisdag, januari 08, 2008

2008

Ett nytt år har anlänt och därmed tar jag tag i bloggandet igen. Nästan som ett nyårslöfte, även om jag är emot alla nyårslöften som liksom är fördömda till att misslyckas.


Jul/nyår spenderades uppe i vita norrland som inte var så vitt som man önskat. Men tillsist kom iaf snön och allt blev bra (: Julafton började i Karungi med min mamma och hundar, sedan åkte vi vidare till daniel far och sedan mor, vi han tillockmed förbi pappsen en sväng på kvällen. Jag längtar till den jul då man slipper åka runt som ett jehu utan har en egen familj som man kan sitta hemma och mysa med (även om det inte blir några andra barn än pudlar). Men det är väl bara att gilla läget eller bli ruinerad fast iaf få ligga under palmer<3.


Vilma och Aki klickade redan första natten vi kom, sen dess busade dom 24/7. Klippte det lilla trollet och visade mamma hur hon skulle göra i fortsättningen.


Nu sitter vi här i mörkret och ska snart hoppa i säng, först ska vi bara träna lite trix och apportering så inte något glöms av. Slänger in en bild på det lilla trollet efter jag klippt honom litegrann!


Godnatt, och på återhörande!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar