söndag, september 16, 2007

En helt vanlig söndag

Helgerna är likamed bus och roliga upptäktsfärder.

Idag åkte vi till Kungsholmen för att hälsa på hemma hos Ludde. Dom bor i ett jättemysigt villakvarter nära till skog och mark.

Vi promenerade ut i skogen och jag brilljerade med min apportteknik. Ludde hade inte en chans att hinna före mig till bollen, fastän han är större.

Självklart glömde matte den nya kameran hon köpt, för att kunna fota mig med, i bilen. Det blev en CASIO exilim 7,2 megapixels.

Efteråt fikade vi innomhus och Ludde åt upp min middag.

Men det bästa var ändå att det var JAG som bossade idag, Ludde låg på rygg och bad för sitt liv för det mesta. Första gången någonsin det hände!

Besöket avslutades med att jag kissade lite på en matta, sen slocknade jag.

På kvällen började det regna, det betyder regnkläder. Såhär snopen och blöt blir man då:





/Vilma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar