onsdag, oktober 07, 2009

Jag vill...

Så mycket, får inte tiden att räcka till känns det som :/

Kanske borde jag börja lägga mig i tid, istället för att sitta här och sega på kvällen för att sedan sova bort morgonen.

Kanske borde jag ta tag i det hela och sätta upp en plan för vad jag vill åstakomma och under vilken tidsperiod detta ska ske. Borde jag kanske göra en radikal förändring? Eller börja med en sak i taget? Något måste ske!

Jag vill:

-starta i lydnad med Vilma
-ställa ut Vilma, köra så det ryker innan pälsen gör det
-komma vidare i agilityn, mål klass 2 nästa höst
-komma igång med Noa och hitta hennes passion inom grenarna
-utbilda mig inom hund
-jobba med hund
-komma igång med spårandet
-göra anlagsprov
-komma till insikt, som sandra gjort ;)

Nej, nu ska jag drunkna i mina tankar och hoppas morgondagen bjuder på mer klarhet!

2 kommentarer:

  1. oj,så där får du inte skriva..en lista..nu vill jag också göra saker *hm* :)

    SvaraRadera
  2. Inte lätt att göra val....
    Men ta en sak i taget så ska det säkert gå bra.
    Kanske ett rutigt köksgolv inte är så tokigt i alla fall.

    Ser att dina pudlar har en skalpadda precis som min Doriz. Hon älskar bara den.
    Kula att träffa dig i Göteborg i helgen. Hoppas du hittar något passande till Wilma.

    SvaraRadera