lördag, december 12, 2009

Rapport från en olycklig tjej i sina bästa dagar

Idag på morgonpromenaden mötte vi på en trevlig, urgullig, charmig, manlig och vacker spansk gatuhund som flyttat till Sverige. Jag visade all entusiasm jag kunde för att matte skulle släppa mig lös så jag kunde springa fram till denna ungkarl och bekanta mig.

NEJ sa matte strängt, ibland är hon så tråkig. Så då bestämde jag mig för att börja Yyyyyyyyla, matte kontrade med att gå in. Så jag låg och gnällde vid dörren i 20 minuter och låssades matstrejka, men när matte inte tittade så gick jag in och åt upp maten.

Sen ringde telefonen massa gånger och nu ska vi tydligen åka till Göteborg för att träffa någon "snygging" redan på måndag.

/

Vilma
snygg-singel

1 kommentar:

  1. Stackars dig Vilma, synd att dom kapat kulorna på mig ;)
    Pudelpussar Louie

    SvaraRadera